رئال مادرید 0- بارسلونا2؛ مسی ،پر پرواز بارسا به لندن
نوشته شده توسط : SADEGH HARIFI

رئال مادرید 0- بارسلونا2؛ مسی ،پر پرواز بارسا به لندن

سایت گل - برای دیدن گزارش لحظه به لحظه دیدار رئال مادرید و بارسلونا روی لینک بازی به بازی کلیک کنید.

دیدار رفت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ  قهرمانان اروپا که چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، با برتری 0-2 بارسا به پایان رسید

این در حالی بود که بازی از همان دقایق ابتدایی با هیجان و جنجال فراوانی آغاز شد و در نیمه اول بازی درگیری هایی در زمین رخ می داد که نشان دهنده هیجان بالای بازی بود.

کافی بود تا بازیکنی روی یکی از بازیکنان حریف خطایی مرتکب شود تا بازیکنان دو تیم با هم درگیر شوند و این کار را برای داور مسابقه اندکی سخت کرد.

با پایان یافتن نیمه اول مسابقه و در پی درگیری آربلوا و کیتا بود که پینتو دروازه بان ذخیره بارسا وارد عمل شد و به شدت به سمت آربلوا حمله برد که این درگیری با دخالت نیروهای امنیتی و بازیکنان بارسا پایان یافت ولی کارت قرمززی را برای دروازه بان ذخیره بارسا به همراه داشت.

نیمه دوم بازی هم با خشونت هایی همراه بود و خطای په په برروی دانی آلوس باعث شد تا او با کارت قرمز زمین مسابقه را ترک کند

ده نفره شدن رئال دقایقی بعد با اخراج مربی اش کامل شد و همین موضوع باعث شد تا کار بارسا برای گلزنی راحت تر شود. لیونل مسی در دقایق 76 و 86 برای بارسلونا گلزنی کرد تا با گلهای خارج از خانه نیم بیشتری از راه صعودش به فینال را هموار کرده باشد.بدین ترتیب مسی تعداد گلهایش در 11 دیداری که در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرده را به 11 گل رساند تا گام بزرگی در راه کسب بهترین گلزن رقابتهای این فصل اروپا بردارد.





:: موضوعات مرتبط: دنیای ورزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست